Arkadaslar 6 ocakta regl oldum kafam karıştı suan benim yumurtlamayi bugün gördüm cok gec yumurtladim 24.günü bugün ve normal sartta reglime 6 si gibi olsam yine 1 hafta var ama ben bu yumurtlamayi degerlendirince reglim gecikir mi yine 14 gun sonra mi olur ben ne zaman test yapcam bunu yasayan var mi hamile kalan var mi boyle gec yumurtlayıp?