Bu sabah kontrolüm vardı ikizlere hamileyim 23 mm açıklığım varmış kasılmalarım var henüz 20 haftalığız 😢 tek gebeliklerde rahim ağzına dikiş atılıyormuş erken doğum riskini önlemek için ama ikiz gebelikler de olmuyor dedi. Sadece yatıp dinlenmemi söyledi hafta da bir takip yapacağını söyledi.
Böylesi başına gelen var mı lütfen yardımcı olurmusunuz