Mihribancglr Merhaba anneler 🤝13+1 olduk ikili testi hala yapmadım ikili testi yapmayıp 3 lü testi yaptırsam olur mu acaba ?
selma23_ Mihribancglr merhaba biz 12+2 de ikili yaptirdık doktorum bunda bisey çıkmazsa diğerlerini yaptirmamiza gerek olmadığını söyledi birde kan aldılar 10 gün sonra çıkacak 14 e kadar 2li tarama yapiliyr
Mihribancglr selma23_ evet biliyorum ama şuan memleketteyim başka iki hafta daha buradayım. Başka doktora görünmek istemiyorum bu yüzden sormak istedim ikili yaptırmayıp yalnızca 3 lü test yaptıran var mı ?