Naneliayran Dün 1. Doz tetanoz aşımı oldum ama inanılmaz halsizim,kolum çok feci ağrıyor ve en korktuğum şey hafif ateşim var. Normal midir? Yoksa bi acile gideyim mi?
Mucizem_211 Naneliayran normaldir canım bende de oldu ateş değil ama ilk gün kolum ağırdı bide halsizlik oldu bugün 4 gündür oldum dahada azıcık kolum ağrıyor ama ateşiniz çok ise acile gidin ne olur ne olmaz
Minigin_annesi0 Naneliayran Gayet normal ben bir hafta saçımı bağlayamadım kolum kalkmadı ağrıdan. Tetanoz kasları çok yoran bi iğne o yüzden ağrısı normal. Hemşire bana bir taneye mahsus parol alabilirsiniz demişti