4 haftadan 8 haftaya kadar kahverengi lekelenme yaşadım. İlk gebeliğim bu yüzden sonlanmıştı çünkü ihmal etmiştim. Bunda sürekli acile gittim progestan kullandım 10 haftaya kadar. Ne olur ne olmaz yinede bi doktora görünün progestan verir. Bazıları içerde kalan eski kan diyo, bazıları düşük tehditi diyo. Çok şükür ben 26 haftalık oldum. İnşallah bebeğiniz size tutunur, ama sakın ihmal etmeyin. Ben ilkinde ihmal ettim hâlâ içerimde yara gibi kaldı 😓