nazli_dmn555 benim evimde iki yatak odam var, biri kendi yatak odamız diğerinde de misafir için çift kişilik yatak var. Daha 2 bucuk senelik evliyim, güzelim çift kişilik yatağı atmaya kıyamıyorum 🤣 o yüzden şimdilik çocuğun 1-2 yaşlarına kadar yatabileceği anne yanı ahşap karyola aldım e bebekten. Sonrasında da misafir yatak odası olan odadaki yatağın etrafına korumalık taktırıp orayı bebişin yatağı yapıcam mecburen. Kayınvalidemin işgüzarlığıyla evimde saçma sapan iki yatak odası olduğu için gönlüme göre cocuk odası yapamadım. Ama sağlık olsun napalım, yerim olsaydı kesinlikle hemen yapardım cocuk odası