Msl_ege
Msl_ege merhaba, ben 23. Haftada oldum serklaj. Rahim ağzım 25 mm idi. Gerçekten iyi bir perinatologa oldum. Şimdi işten ayrıldım, evde yatıyorum. Doktor ameliyattan sonra rahminde hunileşme başlamış, ve rahmin yumuşamış iyice biz yapmasaydık haftaya açılma ile gelebilirdin demişti. Bence siz de ihmal etmeyin.