gulsumnur Kızlar ben 32hft gebeyim pıhtılaşma için oksapar 4000 ve coraspin 100mg kullanıyorum kullanan varsa kaçıncı haftada bırakıyoruz hapı ve iğneyi bilginiz var mı
SayeMom gulsumnur ben sadece oksapar 6000 kullanıyorum sezeryan yada normal farketmeksizin doğumdan 1 gün önce bırakcaksın sonra devam ediceksin dedi doktorum d dimer değerim 9000 lerde diye düşmüyor 3 aydır falan kullanıyorum
Hosgeldinbebek gulsumnur corasprin 36. Haftada , iğne 1 gün öncesinde bırakılır, doktorunuza mutlaka sorun
Jan91 SayeMom merhaba, kovid den dolayı mi oyle yüksek? bendede d dimer en son 2000 di kullaniyorum, ama kovid olmadım, hamile kadinlar da zaten yükselirmis, 2 tane doktorla görüştum biri iğne kullan kendi doktorum gerek yok kullanma dedi 🙄
Zeynep2805 Bende enox 4000 ve ecopirin kullanıyorum. 33. Haftadayım ecopirini 32. Haftada bırak dedi iğneyi 37de bırakacaksın dedi. Hapı dün bıraktım ama içim hiç rahat değil erken mi bıraktırdı diyorum kendi kendime
Nasaearth gulsumnur sorunuzla ilgisi yok ama yardımcı olabilir misiniz ben covid oldum dr uzaktan oksapar yazdı nasıl bi iğne bu yan etkisi var mı bide fiyatına baya yüksek sanırım
Leylasiva21 Nasaearth normal fiyati fazla zaten gidip rapor cikartin ücret vermezsiniz ben 5 aydir kullanıyorum hiç ücret vermedim
Leylasiva21 gulsumnur valla 23+55 olduk doktor doğuma kadar devam dedi. Senin oran kaçtı bilmiyorum doktor ona göre veriyor. Benim ablam 3 aya kadar kullandi ben dogurana kadar
SusamTanecigi gulsumnur ben sadece iğne kullaniyordum hiç bırakmadım doğum olacağı gün bile yaptım doğumdan sonra da 10 gün devam ettim