arkadaşlar 22. haftada serklaj olan var mı ? rahim ağzım kısaydı başından beri . bu ikinci gebeliğim . ilkinde de kısalma oldu progestan+full istirahatle serklajsız 38. haftada doğum yaptım . ikinci gebelik içinde aynı doktora gittim dalar hastane şarltlarından hastane değiştirdim bugün farklı bir doktora gittim . hemen serklaj atılması lazım dedi nasıl bu zamana kadar atılmaz vs baya kızdı . bu haftadan sonra serklaj tehlikeli değil mi artık ? o kadar moralim bozuldu ki , şu soruları o an soramadım