Betus93 siz sağlıklı olamaxsanız oçocuğa kim bakacak? 30 haftalık çocuklar bildiğim Kadarıyla güzel bşr bakım sayesinde yaşıyorlar, belki küvezde kalma süresi uzun olur, onlar da geçici durumlar. 2 sene sonra hatırlamayacaksınız bile kötü anı olarak kalacak.Bence önce sizin sağlığınız, siz kendinize bakmazsanız belki o 38. Haftada doğacak ama 5-6 yaşında annesiz kalacak veya 15 yaşında sizi diyalize götürme sorumluluğunu alacak. Kendinize bakmamanız onun ileriki yaşantısından çalar. Böbrek hastası bir anneye sahip olmanın veya annesiz kalmanın sorumluluğunu yüklemeyin çocuğa derim