Pembe akıntım var yakınımdaki devlet hastanesinin aciline mi gitmeliyim yoksa 1 saat uzaklıkta muayene olduğum özel hastaneye mi ama şuan orada da doktorum yokmuş. Sizce hangisi mantıklı. Sarimsi pembemsi akıntım var tahlilde vereceğim hangisi mantıklı olur