Sibel_ozalaca04 ben uyuzdum daha yeni iyileştim ama baya ugraşarak 20 günde falan tam olarak iyileştim diyebildim. Bi giydigimi bi daha giymedim hemen 90 derecede günlük kiyafet yikadim. Yatagimizi ütüledim çarsaflari 3 gunde bir 90da kaynattım. 1 günde bir banyo yaptım. Cildiyeci kocama katranli garip kokan bi karişim verdi bana kullanma dedi sadece kwellada diye bir losyon vermişti ama losyon gecirmiyordu, ben de en yogun kasinan yerlerime yani ayaklatima bacaklarima her gun o karişimi sürdüm korkarak da olsa☹ vücudumun geri kalanina losyonu sürdüm. Banyo yaparken derimi iyice kaziyarak keseledim hep doktor öyle demişti sert kese vur dedi sonra losyonu sür demişti. 2 hafta bu sekilde yaptim suan iyiyim cok şükür ben de kocam da iyiyiz.