imeryem65 25haftadayım benim bebegimin başı da aşagıdaymıs bende şaşırdım erken degilmi bu pozisyon icin diye sordum doktora hayır değil olması gereken duruş budur herhangi bi risk yaratmaz gayet iyi dedi ama benmki biraz aşagıda oldugu icin cok ayakta kalma çok oturma sık sık uzan dedi