Funday35 sevo_asc Ben gebelik öncesinde kullanıyordum illadin ama yarısı su yarısı ilaç şeklinde karıştırıyordum şuan yine devam ediyorum kullanmaya ama çok fazla sıkmıyorum
K88_ sevo_asc bana dün doktorum sterimar kullanabilirsin sadece dedi okyanus suyu ben de dün onu aldım
Gizemin-minnakI @sevo_asc ben alvita kullandım açıyordu . Ama göğüs doktoru bana hamile olduğun İçin oluyor demişti .