melekylmzr Merhabalar 3 gün önce sezeryan oldum sonrasında genital bölge üst kısmı şiş ve morarmış eve geldiğimde farkettim normal mi oluyor arkadaşlar
Hzlkaya melekylmzr normal kesi sonuçta haftalık kontrole gittiğinizde söyleyin doktorunuza krem verecektir zaten dikişler için
Miran-annesi1649 melekylmzr öncelikle geçmiş olsun morarmanın sebebini bilmiyorum ama bişey sorucam kaç haftalık doğum yaptınz ve sezeryan günü almak için kaçıncı haftada gitiniz doktora bende sezeryan olucam kaçıncı haftada gitmeliyim gün almaya
melekylmzr Miran-annesi1649 teşekkür ederim canım benim ilk doğumumdu suyum bitmiş suniyle başlandı 12 saat doğum ilerlemedi bebek kanala girmedi 38hafta 4 günlükken doğdu ama siz sezeryan için günü 35 36da veriyorlar genelde canım 38 39 gibi bebeği alıyorlar