Ipekkarakus0 Lalemsi109_ bi doktora danış canım çünkü her lekeyi doktorlar normal görmüyor hem için rahatlar
annesinin-kuzusu1 Lalemsi109_ bende de gelmişti canım dün gittim progestan başladı direkt doktora git
Aleynaa25 Anladım teşekkür ederim ben 5+4 üm akimdan beri bendede var onun için sordum bende gidim inşallah