Aysaayigitt Merhaba arkadaşlar , ilk gebeliğim 10. Haftaya girdik şuan ve iki gün önce biraz kanamam oldu fazla sürmedi kahverengi lekeler geliyor ara ara siz de de oldu mu
Aysaayigitt Malikadir ayy gittim hemen , bebek iyi çok şükür ama işte insan yine de huzursuz oluyor 🥲
Aysaayigitt Gnz doktora gittim zaten bebek iyi ilaç da yazdılar ama yine huzursuz hissediyorum, bi danışmak istedim aynı sorunu yaşayan var mı diye
sMyL Çok geçmiş olsun. Benim de oldu kanamam. Acile gittim bebeğim iyidi çok şükür. Kanama alanım yok kanamanın sebebi belli değil zaten öyle yoğun bir kanama değildi ben çok tedirgin oldum sadece. iğne ve progestan fitil yazdılar .
Aysaayigitt sMyL aynen bana da progestan ilaç yazdılar, bebekte iyi , iki gündür hep uzanıyorum , bugün biraz etrafı topliyim dedim hemen kahverengi leke geldi. O yüzden endişe ettim biraz
sMyL Aysaayigitt kalkmamaya çalış en azından 1-2 hafta . Temizlik ve iş olayını da zaten 13. Haftaya kadar ertele .
Sedagncglu Aysaayigitt aynı olay 1 hafta önce başıma geldi, ayağa kalktığımda hemen geliyordu doktor münasebet sonrası da olabileceğini söyledi 3 4 gün sonra geçti çok şükür geçmiş olsun🥰