Gzmelc Kizlar doktor gunde 3 litre ic diyo ben 1 litre zorrr iciyorum su midemi bulandiriyor istifra ettiriyor nasil su icecegim ben varmi bi yontemi olan 🥱
Deletedmom623737 Gzmelc Su şişesini hep yanımda tutuyorum ben bende hep 1 ltreden fazla içemiyordum şimdi 2 litreye kadar cıktım 🤷🏻♀️
Melistosum Gzmelc azıcık limon at içine kendine güzel bı su şişesi al renkli falan bide içerken sana çok faydalı olduğunu düşün lıkır lıkır içme yudum yudum bekleyerek suyu canlandırma diye bişey var dua okuyup üflemek suyla konuşmak gibi işte şifa vereceksin tertemizsin gibi bir nevi psikolojik olarak iyi hissetmek için int arastjrabilirsin o şekilde içersin. Zaten herşey psikolojik olarak var oluyor suyun sana çok iyi geleceğine inan mesela ben bu sayede sivilcelerimden kurtuldum beni kurtaran su muydu bilmem ama psikolojik olarak buna inandım belkide ondan bilmiyorum
Derininannesi_ Gzmelc içine elma flan at yada maydanoz limon sık çilek at bunlar sevdirir suyu canım yada soda ile karıştır hem magnezyum almış olursun
cerrah61 Şişe olsun yanında hep, ben de bardaktan içemiyorum. Ama mesela 1 litrelik şişem var günde 3-4 kez dolduruyorum geceyi en az 3litreyle sonlandiriyorum😁zamanla alışırsın, kendine şartlandir mesela bu şişeyi gün boyu 3kez doldurup bitireceğim diye
zeynepdurunun_annesi Gzmelc sade su içemiyosan limonla felan tadını değiştirebilirsin. Bide gül hatmi var bilirsin görüntüsü de çok hoş ondan içeceğin suya 1 tane atarsan güzel bi aroma veriyo tavsiye ederim 🌸
Gzmelc zeynepdurunun_annesi hamilelikte kullanilirmi sorun olurmu her bitki cayi icilmez ya bitkiyi suya atmakta bisey yaparmi acaba
Acemianne__ Gzmelc içtikçe alışırsın canım su biraz soğuk olursa mideni bulandırmaz ılık ve sıcak su rahatsız ediyor