Dün akşamdan beri geçmeyen dogum sancilari var ilk gebeliğim ve ayirtta edemiyorum aslinda yalanci sanci ile dogum sancisini şoyle oluyor ara ara şiddetleniyor kasıklarima kadar agri iniyor kasılmalar da var alttan da sancilar giriyor hemen hastaneye gitmek istemedim ağrinin dayanılmaz bir boyut alması gerekli mi bu aşama da hastaneye gidilmeli midir bilemiyorumm su yada kanama durumlari beklenmeli midir uzun sure bu agrilari cektikten sonra biraz uyudum da uyandigimda agrilar devam ediyordu ayni sekilde acaba dogum sancisi olsaydi uyuyamaz mıydım kafam çok karişık 😑 ne yapilmali hastaneye bu asamada gitmeli miyimm