Aynur47 evet çünkü ay geçtikçe bebeğin hareketleri düzene giriyormuş ilk zamanlar reflekslerle hareket ettiği için sık ve sürekli hissediyoruz bende 31 haftalık oldum sabah uyanınca 1 2 hissediyorum akşama kadar çok az yemekten sonra ve uyumaya yakın daha çok hissediyorum