Se23da benimde 40 gün sonra sezeryan günü aldım ama korkma çevremde yakın arkadaşlarım da yakın zmaan da sezeryan oldu maşallah hemen atlattılar valla sanki ameliyat olmamış gibiler bana da güç verdiler gezmelere bile başladılar 😀😀 bende annemde doğum yapacağım annem bebekler gibi bakar hemde nazım çok geçer o yüzden hiçbir konuda korkum endişem yok seninde olmasın iki doğumda da acı sızı olcak elbette acısız ameliyat olmaz ama geçmeyecek bir süreç değil düşünsene göğsünde bebişin uyuyor o acının izi mi kalır :)