Karelinannesi Kızlar ben bi an önce hazırlıklara başlamak istiyorum cinsiyet 13-14 haftada belli oluyor ama 18 haftalıkken anca kesinleşiyor diyorlar. Yanılmak da istemiyorum.. ben aritmiye gidiyorum normalde sorum şu Bursa’da cihaz olarak iyi olan hastane var mı bildiğiniz? En azından 15 haftalıkken kesinleşse 🤷🏻♀️ En ufak birşey bile alamıyorum renk meselesinden dolayı 🧐
Elifgoktug1 Karelinannesi sarı yeşil turuncu beyaz gibi ara renkleri alabilirsiniz bazen sadece cihaz değil bebek pozisyonu da el verisli olmuyor🤷♀️
ogrencianne35 Karelinannesi 12.hafta da burun kemiği ve ense kalınlığı ölçümü için Ersin hocaya gitmiştim doruk yıldırım hastanesinde kız diye söyledi 18.hafta da gittiğim dr 21.hafta da ersin hoca detaylı ultrason da kesin kız ddi kızım oldu 🙏🌸❤ 12.hafta da öğrendik biz
Karelinannesi Elifgoktug1 orası öyle tabii hani ne olur ne olmaz diye iyi bi cihaz olan bi yere gideyim dedim 🤷🏻♀️
Elifgoktug1 Karelinannesi valla gemlikte oturuyorum atakent hastanesinde Yalçın bey var ilk oglumu 11+3 te net söyledi ikinciyi pozisyon vermediği için 15 16 da ogrendik
burcusami Detaylı ultrason çeken doktorların genelde iyi oluyor cihazları, benim doktorum doc hem riskli gebelik uzmanı Mehmet aral atalay, 11.haftada büyük olasılıkla erkek dedi, 13 de de kesin erkek dedi