Yenibiranneee 39+0 ama hiçbir belirtimiz yok sanki daha aylar bar gibi hissediyorum doğuma😂 kuzum 9 aydır yüzünü göstermediği gibi doğmaya da niyeti yok. Aynı durumda olanlar burda mııı
femme_sans_defense Yenibiranneee ohhh yeri sıcak, rahat, Missss, kim isterki böyle yerden çıkmak? Zorluk yok sıkıntı yok.. Bazen diyorumda, keşke annemin karnında geçirdiğim günlere döne bilsem…🥳🥳🥳🥳🥳🤣🤣🤣🤣
Saliha03 Yenibiranneee 3 5 7 9 şeklinde hurma ye çömelme hareketleri yap ve bol bol merdiven in çık bi arkadaşım doğuma 2 gün kala tüm evi temizledim akşamına sancım geldi demişti bebeği riske atarak değilde dikkatli bi şekilde yerden birşey alırken squat şeklinde oturarak al mesela bide primnoz var rahim ağzına koyuyorsun gece yatmadan yumuşatıyor. Gebe okulundan öğrendiğim bilgiler çok fazla ama 39 olmuşsun artık bunları yapabilirsin😊 -
Nazelifff 38+3 yalancı sancı çatı ağrısı dışında hiç bir belirti yok en son 38+0 da gittim açılma yumuşama hiç birşey yok normal doğum istiyorum ama hayırlısı 😅 sende ne belirtiler var
Yenibiranneee Nazelifff bende de 38+5 de gittim ne açıllma ne sancı hiçbir şey yoktu yalancı sancı da yok ara ara rahim ağzına batma oluyor o kadar 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Nazelifff Yenibiranneee doktor yürüyüş pilates diyor valla canım çıktı yürümekten ama açılma olmadı squat falanda yapıyorum ama tık yok 😅 bazen öyle bi ağrıyor ki kasıklarım şimd gelecek diyorum ama ertesi gün kaldığımız yerden devam eğer 10 güne gelmezse doktor sezeryanla alacağız dedi suni deneriz ama o riski alamam plesentan kaldırmaz dedi
Yenibiranneee Saliha03 bende dün komple evi temizlik yaptım hurma da yiyorum sürekli yağmurdan yürüyüş yapamasam da evin içinde aktif olmaya çalışıyorum halaa tık yok😂 squatı denemedim sadece onu da yapsam iyi olacak
Nazelifff Saliha03 canım ben sürekli yapıyorum temizliği yerleri 3 günde bir elimle eğilerek siliyorum inan hurma da yedim squat desen var ama bebem henüz kanala bile girmemişti 😅
Yenibiranneee Nazelifff suniyi kimse tavsiye etmiyo çok kötü diyorlar bencede gelmezse sezeryan son çare ama suniyi be kesinlikle istemiyorum 🤷🏻♀️☺️
Nazelifff Yenibiranneee suni için bende pek iyi yorumlar duymadım eğer kanala inmezse suni almayacağım doktorum neyi tavsiye ederse o şekilde olur diye düşünüyorum
Saliha03 Nazelifff balen primnoz yağı diye geçiyor kapsül şeklinde 37 38den sonra vajinaya koyuyorsun yumuşatıyor gittiğim eğitimde ki ebe söyledi banada