Merhaba, ben 20 haftalık hamileyim dün akşamdan beri karın ağrım ve sırt ağrım var 2 kere istifra ettim şimdi de bacaklarım ve başım ağrımaya başladı baş ağrısı uykusuzluktan da olabilir belki çünkü gece boyunca gözümü bile kırpmadım sabahı zor ettim ama sırt ve karın ağrısı normal mi bu ilk gebeliğim ve çok endişe ediyorum zaten bu güne kadar çok zorlu geçti sürekli serumlarla ayakta durmaya çalıştım lütfen cevap verir misiniz hastaneye gidicem dayanamıyorum eşimi bekliyorum😢😢