180720 7+4 haftalık gebeyim bugün bebeğin kalp atışlarını duymaya gittik ve çok yavaş attığını 1 hafta sonra tekrar gelmem gerektiğini bebeğimin kalbinin durabileceğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Bi çözüm yolu lütfen 😭
MTugba 180720 umarım bebişin iyidir canım 😒 geç döllenmede de aynı sorun oluyormuş doktor bişey dedimi?
Derininannesi_ 180720 kalbini ferah tut o da sana tutunsun annesi inşallah rabbim sağlıklıca verir sende tadarsın anneliği dua et bolca🌸😘
180720 MTugba haftaya her ihtimale karşı aç ve susuz gel kalbi durursa müdahale etmemiz gerekir dedi ve korkuyorum
MTugba 180720 inşallah bebeğin seninle olur . Dinlen kendini yorma fazla güzel beslen herşeye can veren rabbim. Umudunu yitirme ❤️