Begumergun Kızlar merhaba 17+3 deyim ilk gebeliğim ve hala daha hareketini hissedemedim. Evet erken biliyorum ama sabırsızlanıyorum ilk tekmesini hissetmek için. Siz hangi haftalarda hissetmeye başladınız? 🤩
esn46kyy Begumergun Ben 17. Haftada seğirme şeklinde bı şeyler hissetmeye başladım 😊 şuan 19+6 yiz sürekli hareketlerini tekmelerini hissediyorum 😁
nuhunannesi42 Begumergun 18 de pıt pıt diye hissettim şuan 19 haftalıgiz geceleri falan hissediyorum artık kayiyo gibi böyle degisik bi his 🤭🤭