elvaneylul Kızlar salı günü beta hcg 310 çıktı bugün doktora gittim yani 4 gün sonra kese gözükmedi çok mu küçük acaba neden böyle oldu bide plansz gebelk olsgu icin son adet tarihimi bilmiyorum sorn olur mu dogm nasl hesplanck
01rebirth elvaneylul canım çok küçük daha ben 1300 ike öğrendim 10 gün sonra gittim hastaneye zor göründü