Merhaba tüp bebekle hamile kaldım 8. Haftadayım geçen hafta kırmızı sonrası kahverengi lekenmem geldi hemen doktora gittim iğne verdi zaten öncesinde progestan 200 mg kullanıyordum kahverengiye döndüyse sorun yok dedi . Dün akşam durduk yere bir kanama başladı yine gittik serum takıldı fitil atıldı ve iğne oldum bebegin kalp atışları normal dedi. Bu sabah uyandım hafif bir kanamam var yine ve göğüs hassasiyetim kayboldu acaba düşük mü yapıyorum (doktor beni bugün yine çağırdı ) böyle durum yaşayan varmı ☹️