benimmdunyamm Kızlar prilam Dr bulantı için doktor yazdı gece yatmadan 2 tane yazmış ağır gelmez mi bu ben emin olamadım dün 1 tane içtim siz nasıl kullandınız
Derininannesi_ benimmdunyamm valla ben 3 tane içiyodum herşeyi cıkardıgım için bana mısın demedi 18.haftama kadar kustum sıkıntı olmaz korkma canım iyi geliyo bazen
rahimesarp benimmdunyamm ben 5haftamda başladım 36haftama kadar kullandım gece yatmadan 2tane içiyorum birsuru doktora sordum sorun olurmu diye doğuma kadarda içebilirsin sorun olmaz dendi benim kusmam yeni geçti ama bulantılar ac karnına oluyo hala
Esraa1453 benimmdunyamm bende ilk başta öyle kullandım fayda etmedi başka bir doktora gittim gece yatmadan 2 tane sabah 1 bide akşam üzeri 1 tane kullan dedi fayda etti şuan iyim çok şükür
A-y-s-e-g-u-l Bende ilk başta gece yatmadan 2 alıyordum fayda etmedi şimdi gece yatarken 2 sabah 1 akşama doğru 1 alıyorum zaten günde max 4 alabiliyorsunuz
Momozy Günde 4 taneye kadar alınabiliyor içindekiler vitamin zaten bi yan etkisi olmaz gece 2 taneyle başla en etkili o şekilde oluyor