Esmaonur bende 12 haftayı tamamlamadığımız için doktor bi sorunun olsa bile ilaç yazamam dedi, 12 haftayı doldurduktan sonra kontrol edeceğim dedi. Bi de bende bir kaç gün önce kanamam olmuştu, sonra durdu. Başka bir ilaç daha kullanıyorum, düşük yapmamak için. Eskiden böbreklerimi hep kontrol ettirirdim ama hiç bir sorunum yoktu. Hamilelik sonrası oldu