Sedaa06_ Kizlar merhaba sehir hastanesinde ikili taramami yaptırdım 10 gun sonra sonuc icin cagirdi dr ama bunun icin de randevu alinmasi gerekiyor mu bilenler var mi
Cokistersengelerbence Sedaa06_ evet randevu almanız lazım ya da sabah erkenden gidip sıra almalısınız