Merhaba ben de Fetal DNA yaptırmıştım sonuçlar iyi geldi, artık doğumumu gerçekleştireceğim bir doktor/hastane arayışına girdim. Dün gittiğim doktor da 18. Haftanda gel AFP yaparak takibimize başlayalım dedi. Sürekli yeni bir test, yeni bir şey çıkıyor. Bilemedim napsak :)