ruya92 ben otomatik sallanan kullandım. 3 aydan sonra durmadı içinde. Ama hareket edemediğinden durmadı. Hatta bende babyjörn gibi olandan mı alsam dedim ama arkadaşımda vardı. Onunkide onda 3 aydan sonra durmamış. Hareketli bi bebekse durmuyorlar sanırım. Sonrasında oyun halısına geçtik