Mesajlarım bölümünde anne karnında bebekler ile mesaj geliyor ya bende bebeğimi kaybettim o mesajlar çok geliyor bi kötü oluyorum içime bi boşluk hissi sonra gözlerim doluyor ah ah diyorum sonra elhamdülillah diyorum ama yinede insan ister istemez üzülüyor 😔😔 hamile /değilim gebe değilimden çıkıyorum gebe oldugum tarihi yazıyorum bebeğim yaşasaydı şu kadar olacaktı diyor ,1 ay filan kalmiş diyorum hergün neredeyse böyle yapıyorum elimde değil yinede isyan etmiyorum elhamdülillah buna da 🤲🌼