Ben de kürtaj sonrası bir döngü yeter diye düşündüm. 5. Hafta düşük yapmıştım. Hatta denemelere devam etmiştik. Ama adetlerimin azizliğine uğradım🤷🏼♀️ Normade çoo düzenlidir adetim ama kısa aralıklarla 2 ay içersinde 3 kez adet olmuştum ve denemelerimiz boşaydı maalesef🤷🏼♀️ Doktoruma gidip anlattım durumu. Duphaston diye bir ilaç verdi. Adetini düzenlicek eğer bebiş olursada tutunmasını sağlıcak dedi. Hala pes etmedim deniyorum. Takvime göre adetime 10 gün var test yaptım maalesef negatif😔 kürtaj sonrası vücudumu tanıyamadım. Yumurtlama testleri kullanmazdım adetlerim düzenliydi. Ama şimdi maalesef flo diye bir takvim uygulaması var ona bakıyorum😬 bir de yumurtlama akıntım adet biter bitmez başladı düzensiz olunca. O günleri değerlendirdim. Allahım bizlerede nasip etsin inşallah🤲🏻💕