Bebetoveannesi Byrk42 kasık ağrım ve aşırı uykulu hallerim var ilk gebeliğimde içim çıkana kadar kusardım tek isteğim bunda öyle olmaması ☺️
Derininannesi_ Byrk42 ben cok uykusuzluk yaşamamıştım zaten hamile oldugumu öyle tahmin ettim ve felaket göğüs hassasiyetim vardı. Öğrendikten sonra da bol bol bulantı başladı cok yorgun bitkin hissetmiştim
Ekilemradahuc Denizmrt benim bulantım 6. Haftadan sonea başladı ama oda kusma değil sadece tiksinme çok şükür şuan 12 haftalığız hepsi geçti bazen hamile olduğumu bile unutuyorum sadece tiksinti yaşadım başka bişey olmadı
Deletedmom455465 Mide bulantısı 5. Haftada başlamıştı bende. Kasık ağrım oluyor ama gün boyu değil ara ara geliyor. Göğüslerim fuze gibi ve aşırı ağrıyor. Hiçbir şey yapmak istemiyorum. Kalbim baya hızlı atıyor. Nefes darligi oluyi
Denizmrt Ekilemradahuc bnde böyle belki saçma ama hani o şeyleri yaşamak istiyorum belki erken belki böyle devam edecek bilmiyorum ama yaşamak istiyorum 🤭🤭🤭
Ekilemradahuc Denizmrt bence yaşamayı hiç isteme çünkü hasta olmuştum hamileyken bi kez çıkardım sadece o kadar kötü oldum ki midem çıkıcak sandım çevremde sürekli kusarak geçiren var çok zorlanıyolar
Denizmrt Ekilemradahuc ya farkındayım saçma bir istek ama böyle hiç Bir şey olmayınca hamile gibi hissetmiyorum tedirgin olduğum zamanlar bile oldu 🙄😕