Hilalbasak ilkkalpatisi valla cnm bence takim olarak olmasada olur ben gecen hafta dogum yaptim yani sadece foto cekimi icin bir takim koydum o kadar.Onun haricindekileri kendim takim gibi olusturdum pijamasi zibini corabi ustu falan
Boesie ilkkalpatisi Cok uygunlarda var canim e bebekte civilde indirim oluyor,normal kiyafettende bir farki yok ben alt ust sapkali aldim bide ayrica eldiven aldim 2 set bu sekilde icinede zibin icliklerden aldim gobek bagi dusene kadar giysin diye.
esmer3 ilkkalpatisi valla ben trendyoldan 5 li olarak aldım o da ilk doğduğunda kafasını kıyafetten geçirmek zor olur diye üç tane öyle aldım yani isimliler falan gereksiz pahalı
EsengulC ilkkalpatisi ilk oğlumda 10lu takım aldım o zaman daha uygundu tabi 100 lira gibi bşeydi battaniye tulum alt üst takım şapka zıbın içlik eldven vardı içinde bi de ağız mendili şuan aynı şekil olanlar 200den fazla gerek yok 5li takımlardan aldım bi tanesini hastane çıkışı olarak kullancam hepsi aynı kıyafet zaten