Kızlar 27. Haftadayım. 2-3 gündür çok hastayım üşütmüşüm. Ve hasta olduğum günden beri karnım çok sert bebek topluyor kendini. Bi sorun mu vardır yoksa çok yattığım için falan mı oldu acaba endişeleniyorum. (Doktoruna git diyenler için benim gittiğim hastane şehir dışında her istediğimde pat diye gidemiyorum malesef aracımız yok. Devlet hastanesinde de ilgilenmiyorlar.)