Ben yenidogan hemsiresiyim ve size spinal tavsiye ederim o anın tadını çıkarırsınız 😌 bebeğinizi hemen görürsünüz. İnanın ki korkacak birsey yok. Sonrasında bol bol kahve ve sıvı tüketirken baş ve bel ağrısı da olmaz rahat edersiniz. Genel anestezi de kendinize gelmeniz falan cok sikinti