Hanımlar selam,
37+3 deyiz, bebeğim makat geliş haftalardır bu pozisyon da dönmüyor.İlk gebeliğim normal doğum istiyordum ama dönmesse 39.haftada sezaryan ile alırız dedi doktorum.Şuan için suyunda ya da bebekte çok şükür bir sorun yok.
Bu haftadan sonra döner mi sizce böyle bir durum yaşayan var mı?