Sunaahraz ikili testi yaptırdım.Sonuc iyi olduğu için üçlü istenmedi sonra haftası gelince detaylı olan testide yaptırdım.Kimi anneler gereksiz biseyde olsa çocuğumu aldircam sanki zihniyeti ile yaklasıyo onlarda onların fikri…Ben doğum yapana kadar hiç birseyini bilmemek ve elimden gelen ne varsa yaptım demenin rahatlığı içinde olsa yaptırdım…bir prob.varsa şayet ufacikta olsa anne karnında bir dermanı varsa bile yaptırmaya değer..ki boyle bir durum olmasa bile sağlık haberini her gelişimini daha detaylı bilmek beni rahatlattı…bu durumda sizin karariniz..Kadın dogumcunuzda yonlendirir,bakılmasını ister….hayat ve bebek sizin…ben sadece iç rahatlığım içinde olsa ne gerekiyosa yaptirdim….