Leyla_aygun Merhaba kızlar 27 hafta da doktora gittim bir hafta önde gidiyorsun dedi, şeker yükleme testi istedi pazartesi yaptıracam benim gibi olanlar varmı acaba
ogrencianne35 Leyla_aygun bebeğin bi hafta önde gitmesi riskli bir durum değil benim kziimda öyleydi şeker yüklemesi kim yatırırsa sekeri yüksek çıkar ac karnına 50 ml 75 ml şekerli su içiyorsunuz benim de yüksekti şekerim reglime göre 38+3 doktora göre 40+0 da doğum yaptım. 3600 doğdu kızım sağlıklı allah a şükür
ezgi0901 Leyla_aygun canım hamilelikte şeker olursa bebek önden gidermiş gelişimi ama benim şekerim normal çıktığı halde 30. Haftada. İtibaren özellikle, gelişimi hep 2 hafta önden gidiyor. Doktor da iri ve tombiş doğacağını söylüyor, herhangi bir sıkıntı olmuyor hiç merak etme
kartanesi02 Leyla_aygun benim suyum fazla göründüğü için şeker yüklemesi yapıldı şeker sınırda çıktı 1 haftada önde gidiyor ama doktor önde gitmesinin iyi olduğunu söyledi korkulacak bişey değilmiş öyle erken doğacak gibi bişeyde yokmuş yani
Blge1 Leyla_aygun Benimde bir hafta önde gidiyor şeker testim fln normal çıkmıştı ama iki hafta sonra muayeneye gittiğimde dedi iki haftada alması gereken kiloyu almış fazla değil dedi kemik gelişimi kilosu bir hafta önde sadece iki hafta önde veya geride olabilir diyolar
Anneoluyorummmm @Leyla_aygun benim de 2 hafta doktor maşallah diyor endise etmiyor valla 😁😁😁 geriden gelmiyor ya şükürler olsun🙏🧿💙
Leyla_aygun Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim🙏☺️ rahatladım, doktorlar bazen o kadar korkutuyorki endişeye kapıldım hemen korktum
Leyla_aygun Ama benim başlarda normal haftasıyla uyumlu gidiyordu, 27 haftalik gidince doktor öyle dedi, normal mi 😒yani baştan beri önden gitmiyodu
Mrvsmt2502 Leyla_aygun benimki 3 hafta önde gidiyor canım doktor risk görmedi şekerim olmadığı için kilosunu babadan boyunu benden almış yavrucak 😃😘