İlk çocuğumu normal yaptım 17 yaşımda… şuan 19 yaşımdayım ve 8 haftalık gebeyim inşllah bir sorun çıkmaz ise yine normal doğum isterim çok rahat. Ama doğum sonrası dikişim tutmadı kanamam durmadi maalesef… Normal doğumda kesi atiliyormu dikiş oluyormu? Kimileri diyor olmuyo. kinci doğumda da aynî şeyleri yaşar miyim acaba böyle bir risk varmıdır yine