cennetomrummm21 Kızım 7 Günlük Ve İshal Altını Deqistirdiqim Gibi Tekrar Yapıyo Acaba Ne Yapmam Lazım Kızlar 🙏
Sultangungor Yenidoğan bebekler günde çok kez kakasını yapar ve sadece anne sütü aldığı için su gibi çıkması normaldir ilk 1 ay bu böyle devam edebilir diye biliyorum yanlış biliyorsam düzeltir arkadaşlar.