gz96 benimde sol böbreğim çok ağrıyordu kumdan şüphelendi kum çıkmadı idrar yolu enfeksiyonu var çok az dedi antibiyotik verdi gebelerinde kullanacağı antibiyotik ler var sonuçta doktor onaylı kullanıyoruz zararlı birşey olsa doktor yazmaz kullan bence,benimki günde 3 oğundu ama insan yine tedirgin oluyor ben sabah akşam iciyordum ağrım geçti çok şükür 🥰 geçmiş olsun