Tugetpak Kızlar bugün suni sancı verilmesi için yatışım yapıldı . Serum takılmadan nst sancılarım çıktı doktor suni serumu iptal edip alttan rahim açıçı koydu saat 11 gibiydi yarım saat sonra sancılarım geldi 3 cm olmuştu. Git git dayanılacak hal almamaya başladı 🙈 1 gibi 4 cm oldu epidural istedim. Kağıtlar geldi imza attım. Anezteci ameliyathane de olduğu için bekledik ama bu arada inanılmaz arttı sancım 3 dk fln geliyor doktorumu çağırdık. Muayene etti 9 cm dedi 15 dkya Doğuma alıcam seni dedi kendi bile şaşırdı bu kadar hızlı ilerlemesine:) doktor çıktı odadan ben bağırdım Bebek geliyor diye ebeler koştu tekrar muayNe tam açık bu sefer duyum falanda gelmedi hiç kanamam oldu sadece. Jet hızıyla doğumhane alındım eşim yanımda girdi . Doktorum dediklerimi yaparsan hemen olur dedi doktorun dediklerini harfiyen uygulayın 2 ıkınmada bebeğim üstümdeydi :) herkes şok oldu . Epizyodan korkuyordum ama o an gerçekten hissetmiyorsunuz.az kestiler ama benim makat bölgeye yakın yerde varisim varmış gebelikten sonra oldu onlar patladığı için dikiş kısmı bayağı acı. Tek diyeceğim şey normal Doğum sadece sancıdan ibaret doğumhaneye girene kadar doğurmakta birşey Yok önemli olan sancıları çekmekmiş ;)
Kumral60 Tugetpak ben sancidan hic korkmuyorum canim her adet donemi cektim fazlasiyla ve düşükde bile dayandım 3 gun kesik ve dikis korkutuyor okadar.