Hanımlar merhaba, şuan 36+6 haftalık hamileyim. Oğlumda 3 haftalık karın çevresi geriliği var ve doktor bu haftalardayken bu kadar gerileme için beklenilmemesi gerekir, anne karnında durduğu her gün riskli olacaktır dedi ve pazartesi günü doğumum olacak. Oğlumun tahmini kilosu 2400 gr. Karın çevresi geriliği yaşayıp doğum yapan hanımlar doğum sonrasi süreciniz nasıl ilerledi nasıl toparladınız acaba?