39+3 deyim normal doğumu bekliyorum . Kızlar duş aldım üsutmusum burnum akıyor öldürüyorum kırgınlık var doğuma da az kaldı nasıl yapacam bı önerisini olan var mı .yada beni 2 güne toparlayacam bı karışım bişey var mı . Doktora söylesem ne yapar acaba . Grip içinde sezaryene almazlar heralde