Sedolika Dileekyldz haftaiçi her gün 09/18 arası orda, önceden cumaları nöbetde de oluyordu ama artık kalmıyor sanırım.. Bizim de baş aşağıda çok baskı yapıyor bakalım inş gelebilriz 38lere kadar
Dileekyldz Sdashn Maşallah 🧿 32 ye gelme çok sıkıntı tadını çıkar uyu yat dinlen 32 den sonra yapamıyorsun bunları 🤣
Birannisbirbebis Dileekyldz bana da öyle dedi 😆 birde numarasını verirken gece gündüz hep iletişimde olalım beraber hep diyalogta oluruz deyince hiç aklıma gelmedi sormak 🙊
Dileekyldz Birannisbirbebis Aynen onun rahatlığı var demekki bizde bakalım zaten gündüz mesai dışında gelince ücret alıyo bizden doğum ücreti hariç hastanenin gelir yani
Sdashn Dileekyldz ah ahhh korkuyor insan valla günden güne ağırlaşınca 🥺 ama sonu güzel oluyor bu uygulama da herkes tanışıp arkadaş oluyor çok güzel sizin bebek de kız mı erkek mi
Birannisbirbebis Dileekyldz Sen sadece doğumuna odaklan kendine bebeğine çok iyi bak sabahta olsa akşamda olsa ben gelicem doğuma sen bunu dert etme sadece kendini düşün dedi Ali bey ☺ Bir rahatladım size de söylemek istedim 😊
Isameryem newmomyys Ayşe bilgen beylikdüzü devlet hastanesinden yeni gitti oraya doktorumdan çok memnunum ama hastane hakkında bilgim yok normal doğum yapacağım ebeler nasıl acaba