Kbrkrt Bende Selda hanım’ı çok önerdikleri için gidip denemiştim fakat pek memnun kalmadım.. Bir kere çok fazla yoğun, randevumuza doğumdan çıkıp gelmişti, beni bir kontrol etti hızlıca ilgilendi doğuma gitti tekrar, sanırım bu yoğunluğu soğuttu beni. Çünkü ikizlere hamileyim zaten riskli gebelik istediğim ilgi ve alakayı göremeyeceğimi anlayıp gitmedim bir daha. Kolan hastanesi Fuat Karatepe’ye gidiyorum bende memnunum.. 32. Haftadayım 🥰